Κυριακή 18 Ιανουαρίου 2015

Goddamnit love.

Καλησπερα.
Το post αυτο γινεται με παροτρυνση της Ελενης διοτι δεν ηθελα να γραψω αλλα πραγματικα, το blog αυτο ειναι γεματο συναισθηματα, τα οποια λεω τοσο ελευθερα χωρις να φοβαμαι αυτα που λεω και αν καποιος θα μου την πει. Αυτο που εχω σημερα να πω, ειναι οτι ενα σημαντικο ατομο που πλεον λειπει απο την ζωη μου, απουσιαζει, και η απουσια σου ειναι ακρως εξαθλιωτικη για μενα. Εαν τυχει και το δεις αυτο, να ξερεις οτι σε μισω για οτι μου εχεις κανει γιατι σου φερθηκα υπεροχα και εσυ απλα με γαμησες λες και ησουν ο χειροτερος μου εχθρος. Λες και οτι εκανα ηταν κατι που σε πληγωνε καθε μερα και πιο πολυ. Αν το βλεπεις αυτο τωρα ξερω οτι θα αδιαφορησεις γιατι απλα δε νοιαζει. Ξερεις πως ενιωσα οταν ηρθα κατω απο το φροντηστηριο σου να σε δω και εσυ απλα κοιταξες λες και κοιταζες το πιο αδιαφορο πραγμα που ειδες ποτε; Γιατι πλεον πραγμα θεωρουμαι. Σου ειχα δωσει ολο μου το μεσα και εσυ το πουλησες για να ικανοποιησεις τον εαυτο σου. Για 10 λεπτα ευχαρι"στυσης", πουλησες οτι αγαπη σου εδωσα. Αυτη εισαι ομως. Παντα ηθελες να περνας καλα. Εγω ομως τωρα κατρακυλαω γιατι αμφιβαλω αν ποτε μπηκες στη διαδικασια να σκεφτεις οτι εχω καρδια.
Οτι και εκανες, για.μενα θα εισαι η γυναικα  της ζωης μου. Ειπα οτι θα σε θαψω, το προσπαθω πραγματικα. Οσο αναπνεω, θα σε λατρευω οπως παλια.
Ποναω.


Καληνυχτα my red angel.
Σε αγαπώ. Πολύ

Μ.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου