Τρίτη 24 Φεβρουαρίου 2015

drunky shit

Ενα συγγνωμη σε οσους αναστατωσα και ενα συγγνωμη στον εαυτο μου για τον πολεμο που του κανω. Συγγνωμη, αλλα την αγαπαω πολυ και πλεον το τσιγαρο δεν παιρνει τον πονο, και δεν με ανακουφιζει. Κατεβασα μια serkova και ειμαι ετοιμος να πω οτι θελω. Η αγνοια σου με σκοτωνει. Με κανει να νομιζω οτι βρισκομαι σε κατι πολυ χειροτερο απο κολαση. Θελω να εξαφανιστεις. Σε αγαπω. Σε μισω. Γεια και αντιο γιατι πλεον μενεις πισω. Γινεσαι μια σελιδα του βιβλιου των πρωην μου. Πως στο διαολο γινεται να αντεχεις να πετας τον χρονο μας και να το συγκρινεις; Νομιζεις οτι θα αντεξει καποιος τον απαισιο χαρακτηρα σου, ο οποιος χτυπαει διχως ελεος; μη μου ξαναμιλησεις. Τραβα στο διαολο. Δε θελω να σε ξερω. Βαρεθηκα να σε κυνηγαω απο πισω. Βαρεθηκα να σε σκεφτομαι. Απλα φυγε απο πανω μου. Σε παρακαλω.

Συμπερασμα;

Ειναι απιστευτο το ποσο πολυ μπορει να σε επηρεασει ενας ανθρωπος. Μπορεις να δεθεις μαζι του για τον πιο ηλιθιο λογο. Οταν ομως τον ερωτευτεις... ΓΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΜΗΣΕ ΤΑ...


Μάνος Ι. Μαθιουδάκης
24-25/2/2015 μ.Χ

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου